SK CZ PL

Průzkum spokojenosti na turistickou mapu KČT Jihlavsko

18. 7. 2022

Co se děje v CBS, KČT

Vyhodnocení průzkumu spokojenosti – turistická mapa KČT Jihlavsko

Váš názor nás zajímá, proto vždy po ukončeném projektu provádíme průzkum spokojenosti našich zákazníků. Tentokrát jsme se dotazovali na spokojenost s nově aktualizovanou turistickou mapou KČT Jihlavsko, která vyšla na konci ledna 2022.
Průzkumu se zúčastnilo 49 partnerů z 53 zapojených do tohoto projektu. Úspěšnost dotazování byla 92 %.

Telefonicky jsme se dotazovali na tyto otázky:

  1. Jak jste byli spokojeni s výsledkem aktualizace mapy dle Vašich instrukcí?
  2. Do jaké míry jste spokojeni s výslednou realizací Vaší objednávky?
  3. Jakým způsobem využíváte skládané mapy?
  4. Jak jste spokojen s rozměrem venkovní tabule a s oblastí zobrazené na mapě?

Vyhodnocení otázky č.1: Jak jste byli spokojeni s výsledkem aktualizace mapy dle Vašich instrukcí?

Zákazníci nám pomáhají s aktualizací tak, že regionálnímu projektovému manažerovi zaznačí do mapy všechny změny v jejich regionu (nové turistické zajímavosti, cyklotrasy, koupaliště, atd.). Touto otázkou jsme chtěli zjistit, zda informace k aktualizaci mapy od zákazníka byly zapracovány do výsledné podoby mapy podle jeho představ.

88 % zákazníků byli s aktualizací mapy spokojeni a připojili komentář typu: pěkný, právě jsme to instalovali, mapy vypadají pěkně; vše proběhlo v pořádku; v pořádku, je to tak, jak jsme chtěli; byla jsem spokojena.

10 % dotázaných mělo k aktualizaci drobné výhrady: chybělo mi upřesnění názvu do konečné korektury; byli jsme spokojeni, předělávky ale trvaly déle.

Jen 2 % zákazníků zatím nedokázalo odpovědět z důvodu, že mapu ve stojanu ještě nemají nainstalovanou.

Vyhodnocení otázky č.2: Do jaké míry jste spokojeni s výslednou realizací Vaší objednávky (známky 1-5 jako ve škole).

73 % dotázaných ohodnotilo výslednou realizaci známkou výborná a přidali i komentáře typu: nemáme,co co vytknout; bez problémů, chtěl jsem udělat změnu, paní mi vyšla vstříc; máte to moc hezké; vypadá to dobře.

17 % zákazníků dalo zakázce známku chvalitebná a své hodnocení zdůvodnili zejména tím, že „zakázka trvala příliš dlouho“.

8 % zákazníků ohodnotilo zakázku známkou dobrá bez bližšího upřesnění.

Vyhodnocení otázky č. 3: Jakým způsobem využíváte skládané mapy?

V 68 % případech využívají zákazníci skládané mapy jako dárek pro občany nebo na prezentaci. Uvedli tyto příklady: přikládám je jako dárek k jubileu a použiji je na dětském dni; rozdali jsme je, nebo je používáme jako dárky; sraz rodáků (rozdáváme); máme je na obci a kdo chce ten si může mapu vzít; použila jsem to jako dárek pro zastupitele, kteří to využívají pro cykloturistiku; máme to tu zatím jen pro místní lidi, zvažuji dokup; využíváme je jako propagační předměty; až bude v létě sešlost budeme je rozdávat.

Jen 8 % zákazníků mapy prodávají, 14 % zatím mapy nijak nevyužili a 11 % zákazníků uvedlo jiný způsob využití (Máme je ve školách; máme je v naší knihovně).

Vyhodnocení otázky č.4: Jak jste spokojen s rozměrem venkovní tabule a s oblastí zobrazené na mapě?

 Měřítko mapy a klad listů je definovaný KČT a my jsme potřebovali zjistit, jestli je zákazník spokojený s daným zobrazením nebo by uvítal na tabuli menší území s menším měřítkem.

89 % dotázaných bylo s rozměrem tabule a zobrazením území spokojeno. Zazněly komentáře typu: vše v pořádku; přesně jsem specifikoval a jsem spokojený; ano, jsme, je to výrazné, pěkné; jak jsme to chtěli, je to dobře vidět; moc, vypadá to hezky; je to, jak jsme se domluvili; maximálně jsme spokojení, vše jak jsme chtěli; super, to jsme potřebovali; akorát tak, jak jsme to chtěli, menší by zanikla, větší by byla moc.

Jeden zákazník odpověděl, že rozlišení je špatné a že potřeboval větší rozměr a jeden zákazník na otázku nedokázal odpovědět.

Užitečné informace i krásné reference

Průzkum byl veden ve velice příjemném duchu, zákazníci ve většině případů ochotně odpovídali na položené otázky. Průzkum nám přinesl užitečné podněty ke zdokonalení naší práce a také spoustu krásných referencí.

Městys Měřín

Spolupráce s CBS Nakladatelství s.r.o. byla velmi profesionální a na vysoké úrovni. Komunikace byla rychlá a k naší úplné spokojenosti. Stejně tak výsledek nás určitě nezklamal, ale naopak nadchl. Určitě bych toto nakladatelství všem doporučila.

Obec Hodice

Pro Obec Hodice byly zhotoveny personalizované turistické mapy, která jsou nyní umístěny na stěžejních turistických křižovatkách v obci a okolí. Z takové turistické mapy uživatel získá nejen cenné informace pro své putování krajinou, ale i užitečné informace o naší obci a jejích zajímavostech. Děkujeme firmě CBS nejen za profesionální spolupráci při přípravě „mapy na míru“, ale hlavně za kvalitní produkt.

Zoologická zahrada Jihlava

Zoologická zahrada Jihlava se jako nejnavštěvovanější turistický cíl na Vysočině rozhodla být součástí tohoto projektu. Jsme moc rádi, že jsme se mohli přidat. Spolupráce na tvorbě finální podoby turistické mapy byla skvělá a s výsledkem jsme spokojeni. Věříme, že touhle cestou jsme nejenže získali reklamu pro naši zoo, ale taky jsme poskytli tip na skvělý výlet všem turistům. Mapa je přehledná, ale zároveň detailní a je tak skvělým pomocníkem při plánování menších i větších výletů.

Obec Dušejov

S projektem turistické mapy na Jihlavsku jsme velmi spokojeni. Velice pěkná je nejen celá turistická mapa ale velmi zajímavá a působivá je i textová příloha kde jsou fotografie i znak obce. Tu plně využijeme pro propagaci naší obce.

Obec Kalhov

Aktualizace turistické mapy i doplnění detailů pomístních názvů probíhalo velmi rychle a vstřícně. Stejně tak jsme s povděkem přijali vycentrování mapy na naši obec, abychom nemuseli mít tradiční Jihlavsko. Po projektu Česko z nebe tak v případě turistickým map šlo o další úspěšný projekt, který jsme spolu zrealizovali.

Obec Opatov

S firmou CBS nakladatelství jsme byli velice spokojeni, jak v přípravě realizace, tak s přístupem a našimi připomínkami při grafickém zpracování projektu, firma nám vyšla vstříc v našich požadavcích, zboží bylo dodáno v termínu.

Obec Otín

V minulém roce realizovalo projekt Turistické mapy na Jihlavsku. Obec má ještě 2 místní části. Každá obec dostala svou vlastní mapu. Mapa je krásně zpracovaná, obec, pro kterou je udělaná, je jakoby ve středu mapy. Mapa pomůže turistům, kam mohou jet a také se každý, kdo se u ní zastaví dozví něco zajímavého z obce ve které se nachází. Díky tomu, že obec je vždy hlavní bod na mapě, dá se v mapě snadno orientovat. K mapám jsme si objednávali ještě dřevěné rámy, které jsou krásné a mapa vypadá lépe.

Spolupráce při výrobě byla úžasná, vždy jsme schvalovali navržené věci a pokud jsme chtěli cokoli upravit, nebyl ze strany firmy problém.

Město Třešť

V Třešti a místních částech je umístěno několik map, které mají za cíl usnadnit turistům orientaci ve městě a okolí. Většina z map už však byla více či méně opotřebená, neaktuální. Vzhledem k připravované aktualizaci podkladů a velmi příjemnému a vstřícnému jednání jsme se rozhodli obnovit všechny stávající mapy. Výsledek nás velmi mile překvapil. Mapy vypadají pěkně a díky novým technologiím nám, věříme, budou sloužit mnohem déle, než mapy původní.