
Vyhodnocení průzkumu spokojenosti – kniha Litoměřicko z nebe
Průzkum spokojenosti zákazníků je základem každého podnikání a i my ho nebereme na lehkou váhu. Pravidelně tyto průzkumy provádíme a ptáme se našich zákazníků na různé otázky spojené s našimi produkty. Získáváme tak velmi cenné informace jak zlepšit naše produkty a co udělat lépe, aby naše knihy nebo malované mapy přinášeli lidem nejen estetickou, ale i užitnou hodnotu.
Tentokrát jsme se zaměřili na knihy z edice Česko z nebe, konkrétně na knihu Litoměřicko z nebe a partnerů jsme se ptali např. na využití prostoru v knize pro věnování, čím by knihu chtěli obohatit, zda využívají online podobu knihy v elektronickém listovači nebo jak byli spokojení s komunikací během procesu výroby knihy.
Věnování do knihy
V každé knize z edice Česko z nebe je hned v úvodní části strana s prostorem pro věnování. Je to místo, kam můžete rukou napsat zprávu či věnování pro toho, komu knihu věnujete. Někteří partneři si už při výrobě knihy na míru nechávají do tohoto prostoru vepsat své vlastní věnování, které budou mít v knize vytištěné. Pak stačí už jen ruční podpis ředitele firmy nebo starosty obce a krásný dárek je na světě.
Vyhodnocení otázky č.1 – V knize je prostor pro věnování. Co říkáte na jeho zpracování?
Otázkou v průzkumu jsme chtěli zjistit, do jaké míry a jak často je tato strana s věnováním využívána.
Potěšilo nás, že ve 31 % naši zákazníci prostor využívají a líbí se jim. 25 % zákazníků věnování ještě nevyužili, ale mají to v plánu.
Pro nás bylo důležité zjištění, že ve 25 % zákazníci odpověděli, že neví, nebo, že si nevšimli, že prostor pro věnování v knize je. Někteří starostové navrhovali barevnější nebo výraznější podobu této strany.
Vyhodnocení otázky č.2 – Napadá Vás čím byste chtěli knihu ještě obohatit?
Touto otázkou jsme chtěli zjistit, co by zákazníci v knize ještě uvítali, jak jim vyhovuje současné nastavení knihy a jak bychom mohli knihu vylepšit.
Je potěšitelné, že v 64 % zákazníci odpověděli, že se jim kniha líbí a že by na ni nic neměnili. Dalších 28 % zákazníků nenapadlo, čím by se dala kniha obohatit a zbylé jednotlivé odpovědi uvedli že: Možná více povídání a méně fotografií nebo se zopakovala odpověď na nevýrazný prostor věnování: Prostor pro věnování by mohl být výraznější.
Vyhodnocení otázky č.3 – Jak jste využili online podobu knihu v listovači?
Otázkou jsme chtěli zjistit, do jaké míry zákazníci listovač na knihy využívají, např. na svých webových stránkách nebo na sociálních sítích.
Polovina zákazníků (56 %) odpověděla, že listovač zatím nikde nevyužili a ani jej nemají nikde umístěný v online prostoru a jen 6 % mají listovač na svých webových stránkách.
22 % zákazníků mají v plánu listovač na web umístit a 14 % zákazníků listovač nevyužije.
Všechny naše vydané knihy v listovačích si můžete prohlédnout na našich webových stránkách
V poslední otázce jsem se ptali na spokojenost s komunikací CBS Nakladatelství a zákazníkem během výroby knihy, kde jsme získali téměř 100% kladné odpovědi.
A jak se Vám líbí kniha Litoměřicko z nebe? Prohlédněte si ji v našem online listovači.